Contact059/70 13 98 - 09/324 31 31
HoofdkantoorElisabethlaan 2, Oostende

Zoekt u een oplossing voor vaste bedrijfstelefonie? Afhankelijk van het aantal lijnen en nummers dat u nodig hebt, uw type telefooncentrale en de beschikbare toegangstechnologie stellen wij u een oplossing voor op maat van uw onderneming.

SIP over COAX

Dé toekomstgerichte en kostenefficiënte oplossing voor bedrijfstelefonie. Met SIP over COAX kunt u 4 tot 16 simultane gesprekken voeren. Uw telefonie verloopt via ons coax netwerk. Verschillende vaste en voordelige tariefplannen zijn mogelijk.

Voordelen
  • Kostenefficiënte standaardoplossing

    Met 4 tot 16 simultane gesprekskanalen vindt u altijd een oplossing die bij uw behoeften aansluit. Bovendien kunt tot 35% op uw vaste en variabele communicatiekosten besparen.
  • Flexibel en toekomstgericht

    SIP over COAX is een schaalbare oplossing die meegroeit met uw bedrijf en waarvoor u geen grote aanpassingen of investeringen hoeft te doen. Daarnaast is uw aansluiting eenvoudig te combineren met internet.
  • Extra belminuten

    Voor een optioneel forfait  per maand per 2 gesprekskanalen krijgt u respectievelijk voor 1.500 belminuten naar vaste nationale nummers en 750 belminuten naar mobiele nationale nummers.
  • Hoge betrouwbaarheid

    Uw SIP-oplossing en netwerkverbinding worden volledig end to end door Telenet gecontroleerd. Voor business support kunt u terecht bij een helpdesk die gereserveerd is voor professionele klanten zoals u.
  • Facturen managen via My Bill

    Met de intuïtieve en zeer eenvoudig te gebruiken webinterface van My Bill kunt u uw telefoon facturen online raadplegen, analyseren en beheren.
 
Specificaties
  • 4 tot 16 simultane gesprekskanalen
  • Meerdere telefoonnummers per aansluiting (DDI, Direct Dial Inward)
  • Alle gangbare bedrijfstelefoniediensten van Class-5, zoals
    * Oproep doorschakelen
    * Kosteninformatie
    * Oproep blokkeren (per oproeptype)
    * Nummerherkenning
  • Nummerbehoud
  • Speciale servicenummers mogelijk
  • Gegarandeerde bandbreedte
  • Prioriteit voor uw telefonie op het coaxnetwerk (QoS, Quality of Service)
  • Aanduiding van de kosten voor het gesprek dat aan de gang is (Advice of Charge)